1 Juli 2012, del 2


Den andra skärmen var lite bråkig med mig, men när jag tog till mitt triumfkort (vinkelslipen) så gav den med sig. :)



Den här sidan var lite mer rostangripen, men det blir nog bra ändå...



Avgassystemet har sett sina bästa dagar...

Jag såg att det var lite fuktigt runt urtappningspluggen på bensintanken.
När jag torkade rent runt den så började det läcka ännu mer...visade sig att det var en liten spricka bredvid pluggen. Suck.
Tänkte att det nog inte är så mkt bene i tanken...vilket det såklart var...
Efter att ha tappat tanken på ca 10 liter bensin och marinerat armarna, tröjan, halva garagegolvet och en stor trasa var det iaf tomt.

Nu ska jag bara vänta på att det blir torrt så ska jag testa att täta läckan med kemisk metall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0